Städning

Nu har jag börjat julstäda. Eller ja, städa med julmusik på HÖG volym i bakgrunden. Har tagit köket, rensat skåp, diskat och donat. Till det har jag sjungit så högt jag kunnat till musiken (inklusive opera, Ave Maria :P). Mina stackars killar har fått dåndimpen skulle jag tro. Jalla och Oscar har varit i sovrummet knäpptysta (eller så har jag helt enkelt inte hört dem?), Stalin har legat gömd någonstans och Hitler har med jämna mellanrum kommit in i köket och strykt sig runt mina ben (förmodligen försökt säga åt mig att vara tyst).

Igår gick smärtfritt utan dricka, idag har gått okej. Abstinensen börjar redan sätta in lite.
Maten idag blir Tortellini, igår gjorde jag hemmagjort pizza. Mums!

Jaja, nu blir det vidare till nästa rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0