Inte bowlingproffs.

Jag tar tillbaka det jag sa förut. Det gick bara utför sen. Förlorade en och kom näst sist på en... Jaja, jag vann en åtminstone och gjorde flest strikes i rad av oss alla ;) Värt en liten applåd iallafall.
Jag skyller på att jag förstörde min kast-vana i golfen mellan bowling-omgångarna.
Bilder kommer imorgon, vissa är sjukt roliga! Ni kommer förstå...

Nu är vi iallafall hemma, jag är trött som bara den! Blir sängen direkt. Thomas kommer sitta uppe halva natten och spela Maplestory. Dumma unge. Vem ska jag värma mig på när jag fryser? Jag lär väl somna i fotöljen och gå och lägga mig med honom, det skulle vara typiskt mig. Men det är ju inte samma sak att somna ensam,.... =(

Blir ingen Meet Joe Black ikväll, kanske det inspelade avsnittet av Top Model. OM jag orkar.

Har rätt så mycket att göra imorgon. Sova är nog bäst.
Godnatt! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för en härlig kväll. Det gör vi om. Snart!
Jag väntar med spänning på att se bilderna. Fast liiiite orolig också. Har du fotat min rumpa? *ASG*
Ha det gott!

2008-04-10 @ 09:01:42
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0