Back to Båstad!

Efter Torekov styrde vi kosan tillbaka till Båstad med bror för att äta och kika på ställen vi bott.

1.   2   3   4   5  6   7   8   9  10   11   12   13   14   15   16  

1. Första platsen vi bodde på. Blev en paparazzi-fotografering, då gubben som bodde i huset inte alls blev så glad när vi började knäppa kort på hans hus.
2. Andra stället vi bodde på.
3. Här åt vi god mat!
4. Här kom även brorsan med på bild ;)
5. Sista stället vi bodde på, och där jag har mest minnen.
6. Den här skogen lekte jag mycket i.
7. Sedan styrde vi kosan ner på stranden. Helt fantastisk i solnedgången!
8. Ett fotsteg i sanden.
9. Vackert eller vad?
10. Så otroligt. Vill bo där alltid.
11. Kokosbollsutdelning. Det var efterrätten ;)
12. Några bilder blev tagna i vattnet. Jag är en vadare.
13. Ett till.
14. Jimmie och Malin kom också med.
15. Fin utsikt!
16. Och en sista bild på brorsan innan vi sa hejdå!

Här slutade vår fantastiska dag, eller ja, för mig speciellt, som fick uppleva saker som jag inte sett på flera år. Massor med minnen kom över mig, och jag hade gjort vad som helst för att stanna! Hur kan man inte gilla denna fantastiska plats på jorden?
Ett väldigt spännande och roligt beslut togs denna dag. Det medför ett väldigt jobbigt och sorgligt beslut också, men som ändå skulle varit oundvikligt.
Jag tänker inte tala om det än, det kommer ni få veta så småningom. När det är dags. När vi känner oss redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0