Hetsnjutning

Min smak kom tillbaka! Så i 7 minuter har jag stått i köket och hetsätit allt gott jag kunde komma på. Macka för att jag var hungrig, chips och dip för att jag hade det hemma och för att jag var sugen (åt faktiskt bara 4 chips), 3 apelsiner (har aldrig ätit apelsin så fort), en bulle (fick av Majja förut idag) och en godis.
Samtidigt står maten på spisen, snart klar.

Detta har resulterat i en magknip.
Det är det värt. Jag känner smaken på det jag äter!

Eftersom jag inte känt smak på hela dagen, har jag heller inte ätit något. Känns ju meningslöst att äta om man ändå inte känner vad det smakar. Men nu har jag ätit, massor ;) Och mer ska ner, så fort det är färdigt! Nu struntar jag i om smaken försvinner, jag har ju fått 90% av det intagna med smak. 10% utan kan man ju stå ut med ;)
Dessvärre är det fläskfilé i vitlöks-créme-bonjour-sås som jag inte hunnit äta än. Gjorde den igår åt Jalla, men eftersom jag inte kände smak då heller så skippade jag middagen. Men nu ni! Nu är det dags ;)

Maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0