Hej så länge!

Jag är rätt så trött. Var på KU igår. Hem skjutsade Carro oss, och med oss följde en spelsugen Magnus, så vi satt uppe till... halv 4-snåret kanske (?) och spelade gamla hederliga CS.
Det är vansinnigt roligt! Önskar att jag kunde spela hela helgen, men om ett par timmar far jag till Ö-vik och håller i en fördjupningshelg.
Ja, inte bara jag, vi har ju Erik och Bruce och Jan och resten av DS såklart, men jag är med och fixar.
Åker hem tidigt på söndag och jobbar.
Så det blir inte mycket tid till CS inte.
Nu ska jag pilla i mig frukost och sedan packa färdigt.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :)

2008-10-25 @ 11:10:22
URL: http://mallanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0