Norrland

Har haft sista skoldagen för veckan idag. Snart åker jag hem för helgen. Ska på DS-möte i Bispgården med nya styrelsen, min favorithelg på året :)
Är lite seg idag, men ändå på något skumt galet humör (sprallig alltså).
Har börjat med att göra 100 sit-ups varje kväll, har gjort det tre dagar i rad, och det är nästan som att det redan gett resultat. Idag har jag nästan tappat byxorna helt för att jag haft en telefon i fickan, inte roligt! Eller bra är det väl, men störande att måsta gå och dra upp dom hela tiden... Min träningsvärk börjar även trappa ner en aning. Kanske så!

Har egentligen inte tid att sitta här, har inte ens börjat packa än, och bussen går 18.03 från centrum. Då ska jag hinna äta, handla och hämta ut biljetter också. Så jag hör av mig efter helgen igen.

Puss puss pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0