Med risk för att bli utdömd...

Det är inte första gången jag någon dömer ut mig för detta, Thomas har gjort det mer än en gång och bror gjorde det precis, och jag ger er andra en chans att göra det också nu.
Jag trodde att Kenny Starfighter spelades av mr MacGyver himself.
Så. Skratta nu.
MEN. Det var endast bilden nedan jag sett på Kenny, och är han inte lik M på den bilden så vet inte jag!
Kanske är självklart nu för alla som vet vem det är att inte tycka att de är lika, men för mig som inte visste, var de identiska!

(förresten, USCH vad blogg.se segar!)

   


Pratade med pappa förut, det var skönt att höra hans röst.
Han hade haft en sakna-Lenitha-dag idag, och bara tänkt tillbaka på när jag varit liten och han bar omkring på mig jämt och ville bara krama mig. Det värmer i en dotters hjärta att höra sådant!

Jag och bror ska strax åka på Ica och handla något gott att tugga på.
Har börjat fuska så in i norden! Måste sluta med det. Imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Feta Jag!!

Tack så jättemycket. Väldigt snäll kommentar :)



Jag har också gått ner.. 4 kilo på en vecka. Det är första veckan som jag har bantat nu. Men det är en sån lång väg kvar och jag blir så nere av de som är så taskiga mot mig..



Jag hoppas du lyckas. Heja dig :)

2009-02-17 @ 21:06:26
URL: http://fetajag.blogg.se/
Postat av: Nita

Morning!

Kom gärna in och tävla hos mej :-) Finfina vinster ju :-)

2009-02-18 @ 07:03:22
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0