Hot hot hot!

Nu är sommaren här med buller och bång!
Nästan 30 grader i skuggan :)
Jag som är lätt frusen av mig tycker att det är skönt, medan Thomas har det lite jobbigare...
Jag känner mig så fräsch! Har färgat håret och köpt Dove Summerglow för ansiktet, så jag är lite brunare :)
Hittade tipset hos Blondinbella, att Summerglow fanns inte bara för hela kroppen utan också i en mildare variant för ansiktet, och den var på extrapris, så den köpte jag.
Tänk vad en ny hårfärg och lite brunhet kan göra mycket!

Micke har varit här över natten och spelat lite. Vid 2 inatt tog vi en natt-promenad bort till Max och käkade lite, sen gick vi hem och fortsatte spela. Vid 5 kom vi i säng. Det är så roligt att ha sådana kvällar/nätter med vänner emellanåt =)
Nu har han dock åkt hem och det blir inte fullt lika sent idag ;)

Nu ska jag mumsa på jordgubbar och mjölk!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0