Svenska B och Boda Borg.

Sitter på bussen på väg hem från Härnösand.
Har varit på Komvux och gjort muntligt framträdande och avslutat min Svenska B-kurs.
Fick VG i betyg! Satsade på G eftersom det var så kort tid kvar, så är supernöjd. Hade ju trots allt IG innan...

Jag lever på lyckan att jag ska flytta till Sigtuna. Har redan börjat planera hur jag ska inreda mitt rum där nere och vad jag ska ta med mig samt köpa. Självklart kommer allt bli gult, för att jag kan och för att jag inte har någon annan att ta hänsyn till. Jag kan ha mitt rum precis hur gult jag vill! :D

Ikväll far vi på Boda Borg med KU :)
Åker runt sex, sover över där och härjar runt hela dagen imorgon. Ska åka förbi hos Karin ikväll och hämta kameran och min mobilladdare som är där, så jag faktiskt kan använda min alldeles nya mobil igen. Fick den av pappa, använde den en månad eller så, glömde laddaren hos Karin och har fått ha min gamla mobil sen dess.
Dessutom kan Thomas få ta ena mobilen, båda fungerar bättre än hans nuvarande som man inte ens kan scrolla ner på...
Blir nog kvar i Ljungaverk ett par dagar efter Boda Borg imorgon, behöver umgås lite med Karin ett tag. Vi behöver prata och umgås helt enkelt. Får se om jag får tag i tågpengar bara, annars blir det svårt... Äsch, det ordnar sig alltid!

Åh jag är så hungrig nu när all nervositet har släppt (jag AVSKYR verkligen muntliga framträdanden som pesten), ska hem och laga någonting riktigt gott och fira. Kyckling och någonting... hm, kanske den där fyllningen och såsen med soltorkade tomater och svamp som finns på Lillans sida kanske? ;)

Nu ska jag maila lite innan jag anländer i Sundsvall, behöver skicka ut lite information till staben för sommarlägret nästa helg.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0