Vilken underbar dag!

Jag är så lycklig!
Jag grät när jag öppnat kuvertet (vilket jag hade gjort i vilket fall :P), jag och Thomas bara kramades länge, länge.
Nu känner vi att vårat liv kan börja komma på fötter.
Betalade direkt in anmälningsavgiften och gick och postade bekräftelsebrevet.
Vi gick direkt ner på stan och myste i solen och gick till hamnen och firade med glass och sol.
Jag har dessutom sett två nummer i min platespotting, det är min dag idag :P

Lite jobbigt är det med allt tjofs som flyger i luften. Den enda allergi jag fortfarande har kvar av alla mina miljarder allergier när jag var liten, är en gnutta pollenallergi. Men det är inte så mycket det heller, det finns dom som inte kan gå ut den här tiden på året.
För mig kliar ögonen, näsan kliar, rinner och blir täppt, men det är allt. Inte mycket av något av dom är det heller.

Jag känner mig så lyckligt lottad med allt just nu, jag skiner ikapp med solen!
Klockan 17 ska jag på möte, vi ska ha ombudsträff i Kyrkans Hus inför Stora Årsmötet i Uppsala i augusti, och jag ska hoppa in för Håkan i Östersund imorgon på träffen där, så jag måste ner och få lite mer kött på benen inför den.

Nu ska jag bara njuta av god kall saft och min makes sällskap.
Ha en uuuunderbar dag!

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag kan inte säga annat än att jag är riktigt glad för din skull :) Grattis, du förtjänar det!

2009-06-01 @ 19:32:42
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0