Nytta OCH nöje

Har varit duktig här på kvällen och skickat iväg två väldigt viktiga mail angående mina eventuella studier i Sigtuna.
Har redan fått ett positivt svar, men det är det andra som är avgörande.
Har även skickat iväg ett mail till studievägledaren på Komvux och hört om det finns någon sommarkurs eller liknande att läsa upp Matte C på. Jag vill inte börja läsa det förrän jag är klar med de andra två.
Målen och drömmarna börjar verkligen torna upp sig nu och känns inte fullt lika långt borta som tidigare.
Det känns genomförbart!

Just nu sitter jag och filar på det sista på en uppsats som jag förhoppningsvis kan skicka in ikväll.
Thomas är borta och spelar hockey så jag har en timme till på mig innan han kommer hem.
Jag botar det tråkiga med en chai latte och en potatissallad- och skinksmörgås så löser det här sig finfint.
Lyssnar även på bra musik, just nu med Loke. Medeltida stuk på musiken, grymt bra. Kanske kanske är han på medeltidsveckan, vore grymt att höra honom live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0