Tiden går så fort!


Tänk att det redan är 10 månader sen vi stod i kyrkan och sa ja till varandra.
Det känns som igår!
Tänk vilken tur jag har som har träffat en så underbar människa, jag känner mig fortfarande nykär!
Vi kommer ha tre ganska jobbiga år framför oss (OM jag kommer in i Sigtuna) med att bo ifrån varandra, men vi litar så mycket på varandra att vi kommer klara det galant. Vi klarar allt tillsammans!
Jag har fått en så fin människa att spendera resten av mitt liv med, med en släkt som tagit in mig i familjen med glädje och värme. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad.
Det finns ingen jag älskar så mycket som dig Thomas, och vi kommer leva resten av våra liv med varandra.
Min bäste vän och självsfrände, jag älskar dig av hela mitt hjärta.
3 år är ingenting, vi har hela livet framför oss.
Tillsammans kan vi erövra världen. Vi ska göra precis vad vi drömmer om.
Du och jag min älskade. För alltid.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

   



    

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lillan

KLART ni klarar det! Ni är ju som gjorda för varandra:)

2009-05-26 @ 20:43:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: svärmor

Håller med min lillasyster, klart att ni grejar det.Inte har det varit speciellt svårt att ta till sig dig i vår "lilla" familjekrets, det har varit ett privilegium, lilla gumman. En go o rar tjej som gör min son lycklig, räcker länge det.

Kram

2009-05-29 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0