Måndag och praktikstart.

Lördagen gick okej, Timrå HC vann inte, men gjorde en bra första- och andraperiod. Jag skötte det mesta med klockan och fyllde i statistik i ett iskallt speakerbås. Gissa om det var skönt att ta ett bad när jag kom hem...

Igår var en lugn dag, gjorde verkligen ingenting. Bara tog det lugnt, satt vid datorn, kollade på tv och kopplade av.
Idag började allvaret igen.
Började praktiken på Domsaga idag. Vill inte gå in på detaljer, men dagen har varit intressant... I vår praktikrapport denna gång ska vi skriva om två dilemman, jag har redan mina klara. Det är bra!

Kunde inte somna inatt, låg bara och tänkte och tänkte... Runt tio gick vi och la oss, sista gången jag kollade på klockan var den halv fem. Förstår inte varför, hade inte powernappat på dagen så att det störde. Bara konstigt.
Fick ner en massa tankar på papper iallafall, sådant som jag på kvällarna tänker, filosoferar och oroar mig för. Ska sortera tankarna och kanske dela med mig av dem senare. Jag skulle vilja skriva en bok. Vet inte direkt vad den ska handla om, jag vet bara att jag vill göra det, och jag tror att den skulle komma av sig självt om jag bara började. Kanske en dag. Jag vill dock börja i bakvänd ordning, vill börja med mina Tack till även om man vanligtvis brukar avsluta med det.

Har hållit på med en surdeg och gjort surdegsbröd nu i fem dygn, nu är det dags för klimax, att sätta in den i ugnen. Lär ju bli antiklimax när den kommer ut, jag har inga höga förhoppningar...
Är iallafall ledig imorgon, ska bara ta det lugnt och skönt, är så otroligt trött. Kanske några tankar kommer upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0