Midsommar =)

Har haft en underbar midsommarhelg med Thomas!
Han kom ner i fredags, sedan gick vi hem till Qla och Majlinda och hade det trevligt hela kvällen (och mycket tok för oss!). Resten av helgen myste vi omkring i Leksand och kikade var vi skulle vilja bo och pratade framtid ♥
Han åkte hem igår och idag har jobbet fortsatt. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? ;)

Vi har precis bokat biljetter till Visby!!! Ska dit på medeltidsmarknaden för första gången och härja med pirater och annat tok och bara ha roligt med våra vänner, det ska bli så jäkla kul! Bor så billigt som möjligt och har delat upp saker att betala på den här månaden och nästa så vi har råd. Vi gör så gott vi kan med de pengar vi har, resan dit är iallafall bokad nu! Jag LÄNGTAR!

Den här veckan har vi mycket förberedelser inför nästa vecka, på fredag åker vi till Ghimers i Rumänien med våra konfirmander =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0