Frusen

Ligger i sängen och tittar på Masterchef USA, det är så bra! Är jättefrusen idag, så jag försöker få upp lite värme...
Praktiken går kanon, imorgon är det redan fredag, sedan är det bara en vecka kvar! Både skönt och ledsamt på samma gång, jag trivs bra men saknar skolan och alla vänner.
Ska till Sigtuna imorgon och träffa Thomas, Jessie och förhoppningsvis Klara och Matilda en sväng också. På lördag åker jag till Uppsala på möte, sover där för att på söndag åka till Stockholm på nästa möte. Sedan bär det åter av till Hedemora för sista veckan med praktik!
Hoppas att ni har det bra i januarimörkret!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har ju fotat i spegel så ringen är på vänster hand men bilden är ju spegelvänd :-) KRAM!

2011-02-10 @ 19:53:33
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0