V.20

Nu är jag halvvägs genom graviditeten, det känns som att jag alldeles nyss fick reda på det! Mini har börjat röra sig nu och jag känner små "sparkar" rätt ofta. Det är så skönt att få känna att den lever om där inne, det är den häftigaste känsla jag någonsin varit med om! På onsdag är det ultraljud, det riktiga, jag längtar så jag blir tokig! Har vi tur får vi veta kön då, jag är så nyfiken så jag spricker ;) Jag börjar längta galet mycket tills vi har en egen lägenhet och kan börja köpa saker till Mini, säng, skötbord och så och bara göra allt klart tills den kommer. Just nu känns allt så sporadiskt och oklart och det är jobbigt. Skulle vilja ta en lägenhet redan från 1 juni eller juli, men har inte råd med det, så vi siktar på 1 augusti =/
Idag är det exakt en månad kvar i skolan, det ska bli så skönt att sluta! Jag kommer gråta ögonen ur mig på avslutningen, för jag har lärt känna människor på den här utbildningen jag aldrig vill tappa kontakten med, fantastiska människor som jag kommer sakna galet mycket. Jag är dock så sjukt skoltrött och ser fram emot september så mycket, så jag vill bara att det ska ta slut. Ett helt nytt liv väntar, och jag bara längtar tills det börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0