Fredagsmys!

Idag har jag bara haft en slö dag, har spelat dataspel med Thomas och nyfunna vänner hela dagen och bara tagit det lugnt. Tänk vilken bra uppfinning Skype är, det är så trevligt att kunna prata med varandra flera stycken utan att det kostar pengar (och lättare när man spelar spel tillsammans ;))!
Nu har jag gett upp spelandet dock, gjort chokladbollar, tänt en massa ljus här i vardagsrummet och ska precis ta igen missade avsnitt av Halv åtta hos mig, mysigt även fast jag är ensam. Jag älskar verkligen hösten då det börjar bli lite kyligare men inte för kallt, mörkare men inte för mörkt, och då det är så mysigt att tända ljus. Då tycker jag nästan att det är lite skönt att vara själv ibland, även om min största önskan är att jag kunde få mysa in mig i Thomas famn just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0