Tiden går nog ganska fort ändå...

Jösses vad fort hösten kom! Det var ju nyss så varmt att jag satt och flöt bort här i soffan, bara ett par veckor sedan, nu småfryser jag mest (vilket jag föredrar!). Tiden går nog fortare än jag har tyckt tidigare. Nu kan jag ju säga att jag har beräknad förlossning på onsdag! Inte månader, inte veckor kvar, utan på onsdag! Galet...
Jag trodde att Timrå IK's premiärmatch var igår, men såg att folk skrev på facebook att det var idag, och kom på att de hade visning på InBetween, byns café, så jag tog helt enkelt och pallrade mig upp dit. Impulsivt till och med för att vara mig! ;) Mycket folk, trevligt sällskap, härlig stämning och god gratis mat, det var ett bra beslut helt enkelt. Jag gick dock hem mellan andra och tredje perioden. Dels gick det inte så bra för oss, och dels fick jag rätt ont av att sitta på deras höga hårda stolar. Men som sagt, det var väldigt trevligt där!
Nu har jag tänt ljus och ska mysa ner mig under ett täcke i soffan och titta på Lyxfällan och prata med Thomas över Skype. Myskvällen fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0