V.40!

Idag går vi in i v.40! Nu är det så sjukt nära, vilken dag som helst kan han komma, det känns så knäppt! Jag går mest bara och väntar, planerar in några små saker då och då så att tiden inte ska gå SÅ långsamt ;) Idag ska jag på föräldrautbildning och Jessica ska följa med. På lördag ska jag och svärmor in till Birsta en sväng. Det är vad jag har planerat fram tills onsdag, då han är beräknad! Ska se om det finns plats för lite Risk igen med Malin och co, det var så roligt sist ;)
Har FORTFARANDE inte börjat slipa på vår byrå, jag vill men kommer inte så långt. Jag fastnar oftast med Thomas på Skype. Jag vill även rensa på balkongen och inreda här, men jag skulle behöva ett par hyllor och tavelkrokar för det... Och blommor, vilken skillnad det skulle bli med blommor! Jaja, det kommer så småningom. Vi har ett hem iallafall, inredningen kommer i ungefär fjärde hand.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas bebisen kommer snart!

2011-09-17 @ 20:55:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0