aaah..

Sitter och myser på med en grogg och dataspelande i en skön fotölj...
Sov faktiskt inatt! Somnade kanske halv 3 inatt, men sov konstant till en 10 iallafall! Utan att vakna och inte kunna somna om! Har turen äntligen vänt? Hoppas det.
Sedan har jag ju lugnat ner mina nerver lite på allt jag varit irriterad och störd på och haft lite stressigt med. Så kanske kanske kan jag koppla av nu i jul!

Brorsan ringde igår, men hann inte svara. Ringde upp honom idag, och det han ville var att fråga om jag skulle fira jul med min familj i år! TRE DAGAR FÖRE RINGER HAN OCH SKA FRÅGA??! och här i Jallas familj så planerar man i januari vad man ska göra nästa jul och måste ha bestämt besked i september! Jo tjena att jag kan fira med min familj. Ett halvår tidigare så hade jag kunnat tänkt på det. Det värsta är att jag verkligen kände att jag ville fira med dem i år efter att vi lagt på. Min moster och hennes karl kommer upp från Värmland, min morbror från Småland, mina kusiner, mormor, min kusins tjejs familj.. Skulle ha blivit mysigt.. Men men =( Bättre lycka nästa år!

Jaja, nu ska jag fortsätta med mitt gottande!

Idag drömmer jag om: att stå på Skottlands gröna kullar och spela säckpipa.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

SKÖNT att slippa gipset...INTE skönt att kräkas!

2007-12-23 @ 06:54:56
URL: http://lillanlilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

GOD JUL!

2007-12-24 @ 07:15:59
URL: http://lillanlilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0