Blir en kortis idag...

Imorse serverade vi julbord för grabbarna på torget inne på InBetween. Givande! Sedan gick vi upp till Arbetsförmedlingen och skrev in oss igen efter pluggandet. Jordens skönaste kille som jobbade där, han gjorde både min och Jallas dag! Och inget strul och pul utan 5 minuter så var båda klara! Skönt!
Sedan bar det av till Checkers och förde tillbaka pengarna på mig och jag bokade 6 st (!!!) tider. Galet.. Får väl se om jag pallar hela vägen, hatar ju att köra bil! Vill inte det här, men måste man ha jobb så måste man...

Gick och la mig halv 11 igår kväll (!! även här) för att i hopp tro att jag skulle somna åtminstone före 01. Icke, klockan blev över halv 4 innan jag lyckades somna likt förbaskat... Jag blir galen! Slipper åtminstone ha halsbränna varje dag nu, har varit på apoteket idag och köpt Strepsils..

Yes, nu ska jag FÖRSÖKA sova...
Okej, blev inte SÅ kort..

Idag drömmer jag om: att sitta på min hemmgjorda stug-veranda och gunga gungstol, dricka whiskey och röka pipa... (Har ingen stuga, kan inte bygga, tycker varken om whiskey eller pipa. Men det vore mysigt OM jag gjorde det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0