Hej hopp

Tyckte att jag somnade tidigt igår. Kom på i efterhand att jag somnade efter 3 likt förbaskat. Jag vet inte vad det är, men sova går inte att göra som förr! Sover oroligt, somnar sent, vaknar till ofta, svårt att somna om... Dumt dumt. Blir så trött på dagarna att jag inte kan koncentrera mig på någonting. Ska försöka pallra mig upp till Lillan och kolla på hockey åtminstone. Någon social tillvaro måste man ju försöka upprätthålla. Eller återfå kanske är rätta ordet :P
Tänkte att jag efter min flummiga dag igår skulle börja skriva Idag drömmer jag om:, eftersom jag fick ur mig en hel del tankar och drömmar då. (16 sidor för att vara exakt). Så här kommer dagens:

Idag drömmer jag om: att vara huvudattraktion på den största vagnen på Gay Pride-festivalen. Inte för att jag är homosexuell, utan för att jag skulle bli sedd och accepterad som jag är!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Du blir säkerligen accepterad för den du är! (: ngt annat är du inte värd att bli accepterad för. (lagom flum) :P

2007-12-21 @ 15:20:59
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0