Skumflum...

Har legat naken hela dagen och filosoferat och skrivit memoarer. De är förbjudna för allmänheten. En timme blev 5, jättefort. Man tappar liksom tiden när man tänker...
Man skulle kunna tro att jag har tagit något förbjudet, men det har jag inte. Sovit dåligt, så huvudet spökar helt enkelt ;)
Ni kan få ett litet urdrag, bara ett litet:
"Jag drömmer om att rulla in mig i en stor röd matta och röka gräs tills jag kvider av skratt och slutligen somnar... Drömma kan man väl få? Jag vet ju att jag aldrig skulle göra verklighet av det. Någonsin."

Lite flummigt, men ja.. Är på sådant humör idag. Vem vet, tillräckligt många halvt sömnlösa nätter så kanske jag har en utgiven bok! =)
Drömmar är bra, jag lever ofta och gärna i den världen. Ingenting är förbjudet, inget är farligt. Allt och alla är bra.

Nu ska jag försöka skaka sans i skallen och gå och duscha och göra mig iordning och gå ner på IB och få mig gratis julmat med svärmor!
 

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Låter bra det:))

2007-12-20 @ 09:49:10
URL: http://lillanlilla.blogg.se
Postat av: My

Flumma på du :P Det är bara hälsosamt emellanåt!

2007-12-20 @ 11:55:48
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0