Hemma är bäst

Nu är jag hemma från DÅM. Allt gick bra och vi har en ny styrelse som ska jobba tilllsammans ett år framöver. Det kommer att bli suveränt!


Nu är det så här va, jag tänkte på ett par ord på vägen upp till Härnösand som jag kände att jag ville blogga om. Jag ska försöka knyta ihop dessa till en någorlunda sammanhängande historia. Här är de:


Michael J. Fox - pannkaka - Uppsala - varulvstjut - älg - butterfly - nachos - Thailand - snöänglar

Den sista la Marta till, men jag får väl ta och knyta ihop den med de andra också. Det kan bli lite rörigt och svårförståeligt, men jag ska göra mitt bästa.

Förresten, ni ska få fundera på dessa ett tag, så skriver jag någon gång senare ;)

Dagens lycka: att "nappa" i 4 timmar, för att man kan! :)


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jag har historien klar för mej!
Michael J Fox steker pannkaka då han
är på besök i uppsala.Då hör han ett varulvstjut och springer ut.Väl ute visar det sej vara en älg som vill in.
På älgens huvud sitter en liten butterfly som är väldigt sugen på nachos MEN vill äta dom i Thailand för där gör alla människor snöänglar i sanden!

Jag menar...Hur svårt var det?!?!?

2007-11-19 @ 05:45:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0