Resfeber..

...har jag nog tror jag. Mår lite illa sådär. Men det är ganska vanligt från min sida.
Jag är mest nervös över att jag ska glömma något!
Första gången i mitt liv tror jag som jag inte kunnat snooza, för att jag bara tänkte på vad jag skulle packa ner och vad jag inte får glömma!
Jalla sover som en liten gris, en söt en alltså. Frågade lite manande om han skulle stanna kvar hemma när jag gick (har ju massor med packning att bära!), han svarade Ja. Jaja, det var värt ett försök iallafall! :D

10 minuter tills jag ska gå... är lite nervöst uttråkad dessutom.. kan inte gå tidigare, då får jag stå och vänta i evigheter. Nej, jag får väl pussa lite på Jalla, klappa katterna, tända ljusstakarna i fönstren och ja.. filosofera! Det är jag bra på!

Off to Riga!

Dagens lycka: KRYSSNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0