Stulen lista igen..

Hur lång är du? 1.70 mätte jag mig till på polisstationen i torsdags ^^

Hur lyder det styggaste sms du har fått?  Får aldrig stygga sms

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Tja, jag tycker inte om att ringa egentligen, men det beror på till vem.

När såg du senast din mamma?  För ca 4 ½ år sedan.. "Svärmor" (är ju min nya mamma :P) igår dock.
Vilken ögonfärg har du? Blå
Vilken är din favoritjulsång? Vet inte vad den heter men den börjar "Jag drömmer om en jul för längesen..." Min och mammas jullåt. (Spelade den i förrgår när jag städade)
Vilken är din favoritplats? I min fina gummibandsfotölj eller i sängen =)

Vilken plats föredrar du minst? Överallt där det är mörkt...

Vad skrämde dig om natten som barn? Brorsan
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kommer inte ihåg. Jalla förmodligen. Han  får mig alltid att skratta =)

Sover du naken? yes
Vilka ställen har du bott på? Ojdå, ja då börjar vi. Byforsen, Ankarsrum, Toppetorp, Båstad, Grundsjön, Ljungaverk, Ånge, Boltjärn, Sundsvall, Timrå. Tror inte jag missat någon? Flyttat mellan 25-30 gånger i mitt liv. (Kommer inte ihåg alla vi flyttade när jag var lill-liten.)
Är du social? Njae, inte så mycket som jag borde.
Vilken är din favoritglass? Oj jag vet inte... Choklad eller något sådant?
Vilken är din favoritefterätt? Gills morotskaka? Annars kanske... pannacotta är gott.
Vill du ha barn? OM jag vill! NUUUUUUUUU! är så bebissjuk så jag får krupp!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite franska, lite spanska och något ord på tyska och ryska.
Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv ;) (egoist javisst!)

Äger du dyrbara smycken? Icke
Vem är den roligaste människan du känner? Jalla tveklöst. Men micke willysson är rätt skojig han också
Vad har du för ringsignal? Nr 13 på min telefon.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hur man säger Jag älskar dig på holländska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0