Back to business...

Okej, Eric sa att vi skulle på möte "runt hörnet", sedan drog han iväg utan att jag hann se vart han tog vägen. Nu är han borta med vinden. Här kommer iallfall nästa lista:

Kul personlig lista!

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?

"...uppbyggnad med hjälp av en strukturmodell. Denna visar tre olika strukturer..." (...och somliga äro små, av Hilding Sjödén)

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En blå kontorsstol.

Vad var det senaste du såg på tv?
Svensson Svensson en snabbis innan vi gick igår kväll.

Utan att se efter gissa vad klockan är:
13.05 (13.24)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Skratt från trapphuset.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Förut idag, gick tillbaka till det här huset efter föreläsning i grannhuset.

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Marta som kom efter ett möte.

Vad har du på dig?
Mörkblå jeans och DS-huvtröjan.

Drömde du om någonting inatt?
Faktiskt inte för ovanlighetens skull. Kan bero på att jag knappt sov alls. Under de två timmar jag faktiskt sov hann jag nog inte börja drömma.

När skrattade du senast? På föreläsningen.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En mystisk tavla, mer passande hos en psykolog kanske, och en tavla med en liggande gubbe med blommor som hår. (jag är faktiskt på en folkhögskola, det ska vara konstigt. Det kallas konst)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Nyckeln till frihet, nästan hela.

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Precis allt jag ville ha.

Berätta något om dig som folk inte visste
Att jag prenumererar på Bamse.


Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?

att alla ska ha lika mycket av allt.

Tycker du om att dansa?
Icke. (det här börjar likna den gamla listan...)

Vad tycker du om George Bush?
Skit.

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Har tänkt Marcus och Sandra, men har börjat tänka i mer.... unika banor.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0