Hej svejs.

Självklart måste jag ju stjäla listor från lillanslilla.blogg.se ;)
Tog två:

Smått om mig!
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Mörkblå
Vad gjorde du igår kväll? Oj, kvällsandakt, nattvandring in till Sigtuna (tro det eller ej med min mörkerrädsla! Men grät gjorde jag =/) och försök till att sova på en yogamatta som liggunderlag (fast det är väl mer inatt).
Den sista personen du talat i telefonen med? Jalla
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögon
Vilken är din favoritdryck? Kanske... Pepsi just nu? Förhoppningsvis vatten så småningom.
Hårfärg? Brun (flera tycker att det är lite rött i det) + utväxt
Ögonfärg? Blå
Syskon & deras ålder: Jimmy, 26 (27 på tisdag!)
Favoritmånad? Vilken som helst så länge jag slipper frysa.
Senaste filmen du såg? Ehrm, en HEL film? Annars såg jag NÄSTAN hela Nyckeln till frihet på fördjupningslägret förra helgen.. Var tvungen att gå ut ibland för att inte börja gråta ;)
Vad läser du för böcker? Ingen för tillfället. Har "Measures of a man" av Sidney Poitier hemma, rekommenderad av självaste Oprah Winfrey! Ska bara ta mig för att läsa den.
Hur ser din musmatta ut? Blå, typisk folkhögskolemusmatta.
Vad ska du göra imorgon? Gå på workshop, packa ihop, och ta tåget hem till bushen igen.

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Jag och min yogamatta. Hemma var det ju Jalla. Och katterna förstås.
Du hånglade med: Marta. Nej, jag bara skojade. Jalla såklart.
Skällde på dig: Umm, jag som är så snäll?

Vilken svordom använder du mest? Fan förmodligen.
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Körkort, bil, resa!
Använder du huvtröjor? Självklart, min favorit.
Tittade du på tecknat när du var liten? Finns det någon som inte gjort det? Om man inte är uråldrig förstås?
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska, och lite av det mesta. Franska, tyska, spanska. Men bara jättelite ;)
När grät du senast? Igår kväll, på den vågade nattvandringen.
Har du några tatueringar eller piercingar? Tre tatueringar, en piercing.
Vilken är din favoritfrukt? Citrusfrukter.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Hah! Då skulle jag inte se ut som jag gör ;)
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Absolut!
Sover du på mage, sida eller rygg? Mage helst, sida ibland. 
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Det kan jag inte göra, för jag är bäst på att göra det själv.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Får jag välja? (Jalla viskar Thomas i mitt öra) Marcus kanske.
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? Framåt: dataskärmen. Vänster: en kontorsstol. Höger: en vägg med ett fönster. Bakåt: luft.
Vad ska du göra ikväll? Äta festmiddag och ha fest med temat "Upptäck och dela"
Tycker du om att dansa? Inte så länge jag är nykter.
Vad ser du fram emot? Bröllop, barn om man ser det långsiktigt. Sova om man ser det mindre långsiktigt.
Frisyren, hur ser den ut? Kort, pojkfrisyr.
Vad åt du senast? Rotfruktsgratäng, kassler, majs, gurka, sallad.
Gillar du att laga mat? OM jag gör.
Vad heter du i andranamn? Ingrid.
Vad är sexigt? Långhåriga, halvsmutsiga, stubbiga karlar. På film.
Vad heter dina husdjur? Hitler och Stalin. Båda katter.
Sommarplaner? SOMMAR?! Ska försöka ta mig igenom vintern först.
Sparare eller slösare? Mohaha, gissa? Slösare såklart. Alldeles för mycket. ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, absolut!
Bio eller promenad? Bio.
Jag har varit utomlands: Ja.
Jag har varit full: Ja.
Jag har mobil: Ja.
Jag är allergisk mot: Igenting.
Jag har tagit studenten: Japp
Jag har svimmat: Ja
Jag röker/har rökt: Har rökt litegrann en gång i tiden.
Jag älskar någon: Självklart! Flera stycken ;)
Jag har rapat högt offentligt: Jag tror faktiskt inte det.
Jag kan bita mig själv i tårna: Nej du tack.



Oj, måste gå! Den andra kommer lite senare!

Kommentarer
Postat av: Martaaa

"Du hånglade med: Marta. Nej, jag bara skojade. Jalla såklart." Haha, snyggt Lenitha! Jag förstår om du behöver lite omväxling ibland ;)

2008-09-07 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0