Dag 1

Första dagen med drinkarna idag. De smakar apa! Fruktansvärt videräckelpäckelsnuskigt.
Men ja, det är bara att härda. Man lär sig nog eftersom.
Är redan sjukt sugen på allt som finns, men det gör inget än så länge. Kan tänka mig att jag inte är lika positiv om en vecka eller två. Men jag vet att jag kommer klara det!

Har precis skickat ut lite meddelanden till min släkt och våra vänner och påmint om att det bara är en månad kvar till sista anmälningsdag och kuvertavgiftsinbetalningsdag. Nu känner jag mig lite lugnare i själen.

Kommentarer
Postat av: Pappa C

Dag fyra kommer det gå på räls!

Du klarar det, vänta ska du se!

2008-04-29 @ 17:54:24
URL: http://www.pappac.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0