Duktig Thomas

Han har precis ringt och skaffat oss båda en anställningsintervju på tisdag! xD
Personlig assistent här i Timrå, tackar!
Han är världens bästa. Han hade ett nummer att ringa, så han ringde och hon sa att han skulle komma på tisdag. Sen liksom slängde han med att han hade en sambo som också gärna ville, så hon sa åt honom att ta med mig ;)
Ibland ligger bananskalen framför en för att glidas på...
Det är ju bra betalt som personlig assistent också.

Världens bästa fästman fyller även år på måndag. Jag vet vad jag ska ge honom. Det vet han också, eftersom han önskade sig det specifikt =)
 Måste ställa mig och göra den årliga Thomas-födelsedags-bakningen. Den är jobbig men god i slutändan. Tänker faktiskt inte ta ut mig helt över den. Det blir vad det blir och i värsta fall köper vi resten.
Ballerina-kakor kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hur gick det med det andra som ni började på i onsdags eller povade!?

2008-04-04 @ 12:07:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0