Jippi!!

Vi fick tag i biljetter, så ikväll är det ståplats på ladan som gäller! GIIIISSAAA om jag ska skrika lungorna ur mig... ;)
Funderar på krigsmålning men tja, någonstans får väl gränsen gå. Skrika räcker.
Tänkte även ta med mig Ballerina att äta i pauserna, men det där med kaffe i köket, fotmassage och toalettbesök kan ju bli lite drygt att hålla på med, så vi får helt enkelt förlita oss till ödet.
Denna släkt har gjort mig lika nojig som dom! Det måste ju vara på ett visst sätt ;)
Men jag slopar mitt vanliga gula jag och rycker på mig rött iallafall! Det förtjänar dom rara gossarna som spelar för oss!

Heja heja!

Nu ska jag diska, snart dags att laga mat!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

BRA ni håller ställningarna med Ballerina!

2008-04-03 @ 15:27:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0