Aaah...

Vad händer med blogg.se?
Jag har varit och kommenterat hos flera stycken, men mina kommentarer kommer inte fram? Otroligt irriterande...

Nu har vi fått våra saker någorlunda på plats igen, ballongerna är dock kvar. Tycker inte om när ballonger smäller, så de får nog tyna bort.

Lite mer om resan tänkte jag!

Vi åkte förra måndagen ner till Skåne, närmare bestämt till en by som heter Osby, ganska i mitten av Skåne.
Där bodde vi med Malin och Jimmie i husvagn hos Malins pappa med familj.
På tågresan:

    
Puss på min kära make!   Ovant med två ringar!      Malin och Jimmie!

Vi tog det lugnt och grillade lite och myste.

Dagen efter åkte vi till min älskade stad Båstad!
Laddar upp ett urval bilder att kika på ;)

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 


Det kommer fler bilder, tar Båstad först ;)

1. Vägbeskrivning var med i bilen.
2. Vi körde "fel" och hamnade på en minimal skogsväg. Den var mysig dock. Det visade sig senare, efter att vi vänt och kört en annan väg, att vi hade hamnat rätt om vi fortsatt på den lilla ;)
3. En vacker allé vi hittade efter vägen.
4. Fälten är vackra med vindkraftverken som snurrar i bakgrunden.
5. Äntligen framme i Båstad kommun!
6. På väg in i Båstad.
7. Den vackra kyrkan.
8. Man ser havet i bakgrunden!
9. Församlingshemmet där jag sjöng i kör när jag var liten!
10. De ligger lite efter.. Det har hunnit kommit Föreningssparbanken och Swedbank efter denna...
11. Torget som jag minns någorlunda. Minns att det låg en taxi bredbid Ica-affären.
12. En av de mindre småvägarna vi promenerade på. Den leder ner till havet...
13. ...som syns här. inte den vackraste delen, med alla alger, men vackert ändå!
14. Många måsar :)
15. En vacker bäck jag hittade efter vägen.
16. Lite hav, lite gräs, lite bil, lite lekpark. Lite av varje ;)
17. Hamnen!
18. Kändes som utomlands! De hade till och med palmer.
19. Bara en fin bild, även den från hamnen.


Det kommer fler bilder, från Hovs hallar, Torekov och sen från Båstad igen. Men det får bli senare. Nu ska jag se på Mannen som kan tala med hundar ;)
Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0