åhååå!

Jag vill flytta hit nu!
Det är så fint här. Det kommer verkligen att bli kanon att bo här :)
Brorsans katt Wilma är så söt! Hon jagar just nu en tvestjärt hon hittat. Jätteroligt!
Hon och Hitler kommer verkligne komma bra överens.

Jag önskar att vi kunde flytta hit nu på en gång! Jag hoppas att dessa tre månader kommer gå snabbt som bara den!
Mitt födelsedagskalas kommer bli perfekt i den här lägenheten ;)
Jag kan försöka beskriva den lite för er.
När man kommer in är det en ganska lång hall. Direkt till vänster finns en liten toalett som fungerar som katt-toalett.
Till höger finns köket som är stort och avlångt och går att göra mycket med!
Nästa rum, bredvid toaletten är ett sovrum, brorsans, och bredvid det är sovrummet som kommer bli vårat, nuvarande Johnny och Ninas.
Bredvid köket finns en liten öppning med hatthylla och dylikt. Bredvid det finns en stooor toalett med dubbla handfat, dusch OCH bad, toalett och garderober. Sedan rakt fram i hallen är vardagsrummet, som har ett rum innanför sig där datorerna står. Det är som ett extra vardagsrum, vi kommer få plats med soffa, soffbord och piano här inne. PLUS soffa och bord och allt annat som står i självaste vardagsrummet ;)
Ja, det är ungefär det. Det är lite svårt att förklara, ska se om jag kan stjäla brorsans telefon och knäppa lite bilder, annars får ni hålla till godo tre månader ;)

Det blev inte så mycket party och gå ner på stan. Istället gör vi något som vi alla tre njuter mycket av just nu, sitter och spelar spel på datorn. Ingen av oss kände någon större lust och längtan att gå ner och kika på fulla människor på stan, så vi koppar av, dricker gott och spelar spel tillsammans. Det är jättemysigt!

Nu ska jag titta på tv, eller ja, snarare titta på en duk på väggen, min tekniska bror har projektor, så här är det stoor bild som gäller ;)
Vi sover över här inatt så skjutsar brorsan hem oss imorgon. Ska in en sväng till Nina också på hennes nya företag. Hon och hennes kompis har startat ett hunddagis :) Mycket trevligt.
Ha en fortsatt trevlig kväll, alternativt godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. vilken tur att allt har löst sig, då kanske du kan ta och ge mig fem minuter, har faktiskt inte fått prata med dig sen ni lämnade skåne(tråkigt men sant)... men det är helt upp till dig!

Ha det bra

2008-08-10 @ 00:51:53
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag har gjort en ny bild. Den ligger i ert album på Picasa. Svart/vit men rosorna ordnade jag så det fick fortsätta vara rosa..

2008-08-10 @ 14:25:26
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0