Första skoldagen!

blogg.se fungerade inte halv 6 imorse när jag tänkte blogga, så jag får blogga lite nu när jag kommit hem istället.
Idag har varit första skoldagen för mig. Det är så roligt att plugga. Har dessutom denna gång börjat på Komvux i Härnösand istället för Sundsvall, så det känns lite roligare med nya lärare och så. Dessutom pluggar jag allt på distans nu.
Så idag var det upprop. 7 imorse tog jag bussen, kvart i 8 var jag där, så jag fick sitta en timme och vänta. Som tur är hade jag med mig en bra bok att läsa :)
Nu har jag alltså officiellt satt igång med mitt pluggande igen. Vill börja på en gång, men mina inloggningsuppgifter till First Class har inte kommit med posten än, så det får vänta någon timme. Det är så roligt! Ska läsa Svenska B, Samhälle A, Religion B och Swahili A. Skojsigt!

Nu ska jag pilla i mig lunch, är inte van att vara uppe halv 6 på morgnarna, så nu är man döhungrig!
Mysa lite vill jag också göra ;)

Kommentarer
Postat av: Ann

Lycka till med studierna båda två! Älskar er!

2008-08-25 @ 12:42:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: vivan

Vad kul att du börjat att läsa...är lite avis...fast jag skall läsa en 100 poängare i höst....i...Lindrande vård...skall bli kul...kramiz:)

2008-08-25 @ 16:21:06
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Annica

Lycka till!

Vad ska du med Swahili till...?

2008-08-25 @ 19:34:46
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: svärmor

Lycka till med pluggandet, bara att slå en pling om det behövs hjälp med läxorna.

2008-08-25 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0