Godmorgon!

Nu är vi vakna! Äter lite frukost och sjunger.
Smånynnade en låt för honom igår kväll när han skulle sova. Jag kan ju lova att den smarta pojken kom ihåg varenda ord och kunde sjunga den för oss nu på morgonen. Han är helt otrolig!
Vi har myst i soffan här på morgonen. Han har lagt huvudet på min axel och sagt ett "mmmm, du är min Lenitha. BARA min Lenitha." Han är helt underbar!
Sen tittade han lite när jag spelade Maplestory. Jag hoppade upp för ett rep när han utbrast "snyggt hopp!".
Ja, man får många roliga citat från den underbara grabben.
Nu äter han Spartacus-mackor och dricker juice. Ska ta mig lite frukost jag också ;)
Ha en underbar dag! Det ska vi ha. Går inte att ha annat när den börjat så bra!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

låter härligt =)

2008-08-24 @ 08:02:27
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Ann

Du är utmanad!

2008-08-24 @ 13:23:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0