Godmorgon!

Jag sov lite extra länge imorse, en timme extra sådär. Det blev lite stressigare när jag väl kommit upp, och jag får jobba lite extra hårt nu när jag är på Aktivator, men det var det värt!

Brorsan kanske har fixat jobb åt mig! Har jag tur så. Får veta mer i helgen ;)
Hoppas!

Ska ringa ett samtal vid 10, sen äta frunch, sen vid 11 far vi! Jippie! Sen hör ni inget av mig på hela helgen, men ja, det blir väl ingen skillnad. är inte så duktig på att skriva när jag är hemma heller.

Det är iallafall bestämt nu, båda katterna ska avlivas. Sorgligt, mycket, men sant. Igår kväll hände det saker som gjorde att vi bestämde oss. Bara för det var Hitler ungefär HUR mysig som helst imorse... Det är då det känns tungt!
Vill någon ha dem båda så får de gärna ta över dem, de är underbara katter, verkligen, men de kan inte göra sina behov där de ska. Det skulle funka om de fick vara utekatter, men jag vet inte riktigt om Hitler skulle klara det. Stalin är ju rädd för allt så han sticker ju bara, men Hitler är så kaxig, så skulle det komma ett lodjur skulle han mopsa upp sig mot det. Så ja, han är nog inte skapt för att vara ute.
Det kanske även skulle gå om de bodde var för sig, men det vet vi ju inte.
Jaja, inte mycket att göra. Det är otroligt jobbigt, men det finns inget val längre.
Brorsan har ju en katt, fasters älskling, som är jättemysig, men det är ju inte samma sak. Det är ju inte våra. Får kanske skaffa en kattunge som är rumsren.
Vi får se, det ordnar sig till slut.
Nu har jag annat att göra.
Ha en underbar helg! Ska lägga ut en fin låt för er. Det får bli helgens låt ;)

Haha, gillar dessa två killar. Ö-viksbor som jammar lite tillsammans och skriver någon låt om år. Kan säga, ironin flödar i varje låt ;)
www.kretiochpleti.se - gå vidare in på "Vår musik" och välj fritt. "Dom som äger", "ni ska få se att allt blir bra" och den nedan är favoriter ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Nu ´är jag vaken! ;-)

2008-08-29 @ 20:32:46
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0