Hovs Hallar

Är lite nedstämd nu, anledningar finns. Det kommer senare någon gång.
Nu får jag pigga upp mig själv med fina kort från Hovs Hallar!

På väg från Båstad till Torekov överraskade Malin mig med ett besök dit! Brorsan tyckte att vi skulle åka dit, men Malin trodde att det låg långt därifrån, så hon ville inte åka dit först. Men efter att hon, Jimmie och Jalla överlagt vid en karta (se bild nedan) så blev det en sväng dit iallafall ;)

1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19


1. Vi stannade alldeles utanför Båstad på en rastplats för att kika på kartan. Var tvungen att knäppa på den fina utsikten!
2. Samma ställe, andra hållet.
3. Här överlägger de tre musketörerna.
4. Här är vi framme vid Hovs Hallar! När man kommit innanför inhägnaden strövade kossor fritt...
5. ...som djurvännen Lenitha självklart måste klappa. Dock flydde denna, så det blev en stor tjur som fick bli klappad istället. Har ingen bild på det.
6. På väg ner till vårt fikaställe.
7. Enar överallt, vissa med gångar i där man kunde gömma sig :)
8. Några bilder på utsikten från vårt fikaställe.
9. -||-
10. -||-
11. Thomas mumsar macka.
12. mer bilder...
13. och mer..
14. och mer...
15. Jag och Malin
16. mer bilder...
17. På väg upp igen. Massor med småstigar som ledde hit och dit. Vi hade kunnat vandra omkring hela dagen.
18. En till kossa.
19. och ett sista ko-rt (haha, fyndigt!) innan vi begav oss.


Förstår ni att jag vill flytta dit??!! Så vackert!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, vårt bjäre är verkligen fint när man tittar på bilderna. Tror inte riktigt man förstår det när man är härifrån. Hoppas iaf att ni hade en mysig utflykt!



Hälsn. Linn

2008-08-06 @ 00:00:42
URL: http://linnkallio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0