Lista

Idag kanske ni får veta min hemlighet... kanske.
Tills dess får ni nöja er med en lista.

Namn/blogg: Lenitha Jalonen, bloggens namn borde ni veta om ni är här redan.
Födelsedag: 28 september
Födelseort:
Sundsvall
Ögonfärg:
Blå
Hårfärg: Förhoppningsvis svart, troligast mörkbrunt
Syskon: Bror Jimmy
Mina intressen: Vänner, familj, böcker, musik, datorer, resa.
Roligaste skolämnet : Oj, filosofin var intressant tycker jag.
Djur jag tycker om:
Jag älskar massor av djur. Inte insekter dock, men katter, hundar, hästar, kor, kaniner, grisar, you name it.
Godaste mat jag vet:
En riktigt god potatisgratäng sitter fint. Men Annica har lagat så otroligt mycket gott till oss under dessa år, och hennes matlagning är hittills oslagbar.
Favorit godis: Mjuka gummi-godisar. Har speciellt fastnat för Malaco Truly Juicy just nu. 
Bästa bok jag läst: Jag läser Harry Potter nu och tycker att de är otroligt spännande att läsa. Men jag gillar Pojken som kallades Det och de böckerna.
Bästa musikgrupp/artist: Robbie Williams funkar i alla tider.
Bästa låt: Karma Killer och Love Somebody.
Bästa film: Åh... hm. Meet Joe Black.
Favoritpogram på tv: Hell's Kitchen, Project Runway, Animal Police, matlagningsprogram.
Person jag beundrar: Min Thomas. En människa med sådant tålamod och sådan glädje till alla människor har jag nästan aldrig träffat. Han liknar hur min mamma var väldigt mycket på den punkten.
Jag gillar bäst: Att få vara med Thomas, oavsett om vi har det väldigt bra eller väldigt jobbigt. Han finns där oavsett och det är underbart.
Jag avskyr mest: Klyschan orättvisor. Det är faktiskt det jag hatar mest. Oavsett vad det gäller.
Kille/tjej jag vill ha chans på: Oj, har jag missuppfattat det här? Var det här för barn? :P
Min högsta önskan: Personligt sett, att vi kunde bli ekonomiskt oberoende. Värdsligt sett, att ingen skulle behöva lida av fattigdom, svält, sjukdomar eller något annat.
Vad jag helst vill bli: Församlingspedagog, socialarbetare, behandlingsassistent, ekonom, florist.


Feel free to copy.

Kommentarer
Postat av: Annica

Nej inte direkt. Det är massa annat också. SÄger igen... Det är för mycket!

Vi ses ikväll!

2008-08-08 @ 12:06:26
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Vi måstse ta mera bilder! Fasen vad fina de blev på dig och Emil!!!

2008-08-09 @ 09:11:50
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag hade kunnat sovit om det inte var för att Emil drömde mardrömmar igen. Och så vaknade han 7!!!!

Skitunge! ;-)

2008-08-09 @ 10:28:51
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0