På köpmangatan intet nytt..

Har inget roligt att berätta. Tänkte bara säga att jag lever.
Bilder från i förrgår finns nu på Annicas sida.

Igår när vi var hos brorsan gick vi ner på stan en sväng (gissa om det är skönt när det tar 3 minuter att gå ner på stan, och inte 35 minuter och 50 spänn??!)
Jag köpte 3 par skor, 2 gula, vad annars? ;)
Det kostade mig 247:-. Vi hade presentkort, och jag tänkte bara köpa ett par, men då skulle vi bara få tillgodo-kvitto endast på Din Sko, så då köpte vi 3 par istället, så det gick jämnt upp. Mina gula favoriter ramlar så gott som isär (lilltån tittar ut på ena foten och de är trasiga på undersidan), så jag behövde nya gula favoriter. Hittade perfekta!
Ska ha en vacker begravningsceremoni för de gamla, kommer sakna dem. ;)
För övrigt idag så ska det bara röjas lite här hemma, vi får finbesök av Magnus J ikväll, vi ska diskutera lite KU-styrelsesnack. Det behövs! Vi kör snart igång och har massor att ta itu med.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0