Torekov

Hm blogg.se strular verkligen nu. Error hit och dit.

Efter Hovs Hallar for vi iallafall till Torekov, där jag har många fina minnen.

  2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13


1. På väg in i Torekov.
2. Mysiga små kullerstensgator!
3. Den vackra hamnen.
4. En manet fick vara med.
5. jag blev getingstucken, det syns inte så bra, men det kändes desto mer.
6. Efter den sjuka värmen, allt promenerande, getingstick och solbränna så svalkade vi oss lite i skuggan med en öl för grabbarna, vatten för oss tjejer ;)
7. Lite mys hann vi med.
8. Paparazzi-fotografen Lenitha tyckte att denna man var väldigt lik Fredrik Wikingsson, han i alla program med Filip och Fredrik (High Chaparall, 100 höjdare osv.) Har han en bror måntro?
9. En fin båt som fanns där när jag var liten som man kan gå in i. 
10. Utsikten från båten.
11. Och lite till. Här någonstans kom min snygga (:P) bror och mötte upp oss. Roligt att träffa honom på ett annat ställe än här uppe! Han är i Ängelholm och jobbar. Dessutom ses på ett ställe där vi har många minnen tillsammans...
12. ...var dock smart nog att inte knäppa något kort på honom, än. Men ni får det närmaste jag kunde komma, bilen han körde ;)
13. På vägen tillbaka till Båstad stannade vi på ett ställe (också där vi har många minnen från) och köpte kokosbollar!

More to come från Båstad igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0