Utmaning!

Utmanad

Jag har fått en utmaning av AnnHär kommer den;

1.Vilken mat äter du ofta?

Oj, mycket kyckling. Mycket pasta.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Jag är tragiskt nog den som sitter... Usch, såna här frågor är jobbiga. Ska bättra mig!

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
I fotöljen vid datorn ;)

4. Köper du ofta Triss ?

Nej aldrig. Men Persson tycker jag ska börja när jag har tur och vinner på Finans hela tiden ;)

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Oj, Egypten var fantastiskt, Thailand likaså. De ligger på delad 1:a-plats.

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
3:an och Tv 7 tror jag. Mycket matlagning på Tv 7.


Jag utmanar följande personer:
Emma
Malin

Majja
Malin




Så här gör ni som blivit utmanade: 
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag har accepterat din utmaning :D

2008-08-28 @ 11:21:08
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu har jag svarat pådin utmaning :)

2008-08-29 @ 16:21:44
URL: http://diata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0