zzzzz..

Jag har sovit mest hela dagen.
Inte pigg alls.
Nu roar jag mig med att titta på saker på ikeas hemsida som jag vill ha till vår nya lägenhet.

Till köket vill jag ha: mjölsikt, muffinsform, ballongvisp, rivare, en riktig gjutjärnspanna!

     

Till hallen vill jag ha dessa läckra dekorationer! Helst svarta.



Sovrummet skulle vilja ha en ny säng, någon av dessa två, en fin spegel, snygga gardiner med riktiga öglor, så det är lätt att dra för dem, och så klart en ursnygg GUL bänk.


        
Badrummet skulle få en ny tvättkorg.

   

Datarummet SKA få två nya datastolar, de står högst på inköpslistan!
 

Och sist men inte minst skulle vardagsrummet vilja ha en ny stor krukväxt, en ny fotölj och soffa och en ny lång tv-bänk.
               


Någon som känner sig givmild?

Nu ska jag försöka pilla i mig lite mat, kan bli svårt med min onda hals, men försöker tänker jag göra!
Sedan ner i sängen igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Iih, jag hade de guldiga väggdekorationerna i gamla lägenheten; det är skitsnyggt!

2008-08-11 @ 21:45:28
URL: http://emmix.blogg.se/
Postat av: Stefan

Mjölsikt - Funkar minst lika bra med en sil, som dessutom har fler användningsområden :-)

Muffinsformar - värdelösa. Vi hade såna men kastade dom

Ballongvisp - köp i så fall en elvisp med ballong:-)

Rivare.....bättre med ett riktigt rivjårn. Man får mycket bättre resultat.

Gjutjärnspanna...dom är bara tunga och klumpiga.;-)



Lite tips från coachen bara....

2008-08-12 @ 09:37:00
Postat av: Malin

Datastolen kan jag garantera att den är bra har en sådan ;)

2008-08-12 @ 14:00:40
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: vivan

Krya på dig! Inte kul med förskylning på sommaren...kramiz:)

2008-08-12 @ 20:30:43
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0