Goder afton

Har alldeles precis kommit hem från en underbar julafton i Stigsjö med Thomas "lilla" släkt.
Dagen har varit fylld av förväntansfulla, glada barn, jättegod mat, trevligt sällskap och fantastiska julklappar.
Vi är så nöjda båda två!
Det har verkligen varit perfekt!

Ska på midnattsmässa ikväll i GA-kyrkan.
Tänkte gå på julotta imorgon, men eftersom ingen av oss är särskilt bra på att kliva upp på morgonen så går vi ikväll istället.
Imorgon far vi till Ljungaverk och hälsar på pappa, Karin, farmor, moster och går på Forum på party med min älskade Maria.
Det kommer bli kanon! Sover hos pappsen, på egen risk dock, han är väääldigt förkyld. Men den risken tar vi!
Har ju redan bokat in julgröt med farmor sen flera veckor tillbaka, så det går ju inte ändra på ;)

Har hört att det går roliga rykten om oss efter mitt inlägg häromdagen där det står att ni ska få en trevlig nyhet senare..
Vet inte vad folk får för sig jag... Nåväl, det kan bara tiden utvisa ;)
Man vet aldrig någonting säkert!

Ha en fortsatt trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för en jättetrevlig kväll!

KRAM!

2008-12-24 @ 22:47:29
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

God fortsättning på julen!Skulle gärna vilja ha bilderna ni knäppte? Om du kanske lägger dom på bloggen så kan jag tjuva?:))

Puss o Kram sötaste ni!

Älskar er!

2008-12-26 @ 07:06:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0