Godmorgon!

Får man säga så så här oförskämt sent på en torsdag förmiddag?

Igår hade vi våran onsdags-konfirmandgrupp för första gången!
Det gick finfint, har längtat efter det här :)
Bjöd även prästen Sunkan på "förföriskt" god knäck, det ni!

Idag ska jag ha träff inför nästa konfirmandträff och planera lite, sedan är det KU som gäller.
Tänkte försöka klämma in ett styrelsemöte ikväll också, men jag tror inte alla kan komma.
Thomas jobbar och han är kassör bland annat.
Ska ÄVEN sätta mig och skriva en rapport från DÅM ikväll, ska vara klar tills i helgen.
I helgen åker jag med nya Distriktsstyrelsen på vårt första möte till Vallbo (nej, INTE Valbo som alla tror), hitanför Vålådalen.
Bytte anläggning, vi började bli lite less på att vara på samma hela tiden. Dessutom är jag där två gånger TILL per år, i och med konfirmandledarutbildningen.

Hur som helst, har en del att hinna med innan vi ska åka idag, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0