Helguppdatering

Jag har saker att blogga om, men ingen större motvation för detta.
Det blir lite när det blir. Nästan ingen som läser min blogg ändå, så det spelar ju egentligen ingen roll ;)

I lördags var vi på dop! Lille Wille-man döptes i Sörberge församlingsgård. Det var så mysigt!
William var så lugn och snäll. Blev lite ilsk när den dumma prästen hällde en massa vatten på hans huvud, men annars så gick det bra ;)

Igår var vi på hockey. Jag "sålde" matchlotter och fick gå in gratis. Ja, Thomas också såklart, fast han sålde på riktigt ;)
Det slutade oavgjort hur som haver, det var en spännande match!
Det enda minuset var att någon framför stod och småfes, så det ångade varm grön huggormsfjärt rakt upp i mitt ansikte. Väldigt otrevligt.

Nu ska vi, så fort bror och Thomas kommer hem (en jobbar, en mekar skoter. Ni kan ju gissa vem som gör vad ^^) åka till mormor och hälsa på. Morbror Pierre med flickvän Pia är där och hälsar på, har aldrig träffat henne, så det ska bli jättetrevligt!

Ja, det var min otroligt ingående långa uppdatering för en hel helg.
Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag läser din blogg, lilla Lenitha. fast jag kanske är dålig på att skriva kommentarer. men läser gör jag ,var så viss, måste ju kolla in vad ni har för er i den stora staden Sundsvall nu när ni flytt landsbygden i Timrå. Om ni inte hört det så var jag på koll idag, allt var bra, så nu känns det skönt ett tag igen. Alltid lite pirrigt när man ska träffa doktorn. kram på er båda , och katterna förstås/Pia

2008-12-29 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0