Julkänsla?

Min julkänsla försvann ju inte så konstigt nog i onsdags.
Just nu är det bättre men jag faller ner ibland när något påminner om honom.
Igår var vi hos Leif och Bettan på en julfika med många andra personer.
Det var jättetrevligt, hade inte varit där förut.
De hade så juligt och fint, så när jag kom hem fick jag faktiskt inspiration nog att sätta upp granen, så nu står den fint och glittrar!
Dessvärre ÄÄÄLSKAR såklart katterna den, så kulor har farit ner, glittret sitter inte där det skulle och rätt vad det är hittat vi lillan klättrandes i den. Men men, det är bara att fya på och hoppas att dom lär sig.

Håller just nu på att göra polkagrisknäck. Har precis gjort iordning ett eget chilisalt som står på torkning.
Förbereder lite för julafton ;)
Alla paket utom ett är inslagna och allt känns lugnt.

Ikväll ska vi nog bara mysa och titta på tv och äta godsaker. Har även egen apelsin- och kaneltryffel att mumsa på som är skitgod!

Jaja, bäst att röra i knäcken, har satt Thomas på den uppgiften just nu, bör ju se till att allt går som det ska!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0