Lucia

Har suttit halva morgonen och tittat på lucia på 2:an i skenet av min ljusstake.
Det är en så mysig dag tycker jag, alldeles full av ljus.
Ska till GA-kyrkan ikväll och se kröningen av Medelpads lucia där.
Får se om Thomas hinner hem till dess, han jobbar idag.

Idol-finalen. Jag har inte följt Idol en enda gång det här året, men jag hann se lite av finalen igår och läste idag att Kevin vann. Tja, vad kan man säga. Ännu en i mängden. Darin, Danny, Kevin, alla låter likadant. Lika smörigt och mesigt, men ja, det är väl det folket är ute efter. Är det inte roligare med en annorlunda röst?
Vet nu att jag gjorde rätt i att låta bli att titta.

Idag ska jag inte göra något annat än att plugga. Första dagen jag inte har något inplanerat på hela veckan och hela nästa vecka.
Ja, pappsen kommer på besök här mitt på dagen någon gång och tar en kaffe :)

Tror att det blir lite frukost nu, sedan är det bara att sätta igång.
Ha en jättetrevlig Lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0