Måndag

Igår kväll var vi hundvakt åt den "lilla" vovven Shadow. En Grand Danois på ca 1 meter i mankhöjd ;)
Hur go som helst. Är livrädd för katterna.

Har precis kommit hem nu efter en två-timmars ränning på stan.
Kutat åt alla olika håll tror jag. Först bort på Arbetsförmedlingen vid tågstationen.
Sedan på banken nere på stan.
Sedan upp till Kommunhuset bortanför Navet.
Sedan hem igen.
Men men, nu är jag hemma.

Nu ska jag skriva en DÅM-rapport, sedan plugga.
Som sällskap har jag clementiner, pepparkakor och julmust.
Thomas jobbar =/

Ha en bra dag!

(Jo, förresten, nu är det jul! Fick vårt första julkort av Kennas och Lisbeth idag :D
Nu jämarns ska granen upp ikväll. Är det jul så är det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0