Några timmar senare...

Sitter uppe i Vallbo nu, en middag och en kvällsfika senare.
Och ja, en hel del punkter på föredragningslistan senare...

Tänkte innan jag åkte idag att hm, jag tror att jag har varit där med mamma och styvfar, men inte säker...
Så kommer jag hit och så blev det verkligen en WOW-upplevelse!
Jag har ju faktiskt varit här!
Här har jag vandrat på orienteringsspår, ätit renskav och köpt fladdermusörhängen (vilka jag fortfarande har kvar).
Det känns som att det  var alldeles nyss, men när jag tänker efter så var det faktiskt kanske 7-8 år sen eller så.
Det är 5½ år sedan mamma dog, och innan det var det ju ett par år till...
Så ja, det är galet vad fort tiden går.

Hur som helst, det finns islandshästar här och MASSOR med snö.
Det är även 20 grader kallt och jättekallt inne, så jag sitter med jacka, tjocksockar, filt och täcke.
Jag är inte gjord för en kall fjällvärld.

Nu ska vi fortsätta vårt möte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0