Onsdag

Igår hade jag samtal med min samhällslärare, uppföljning på ekonomiprovet.
Det gick väl okej tror jag, men jag var så nervös!
Jag är verkligen ingen telefon-pratare, särskilt med människor jag inte känner, så det var verkligen en utmaning.
Men det är gjort!
Har förlängt samhällskursen till den 19:e januari, så nu behöver jag inte panika mer. Hade till den 19:e december förut, och två dagar är lite mäktigt...
På kvällen var jag i Timrå och hade konfirmandledarutbildning där vi fördjupade oss i andakter, lekar och hur man är en bra lekledare, hur man gör om man har funktionshinder el dyl i gruppen osv.
När jag kom hem gick jag och min älskling och hyrde film och gjorde skinkröra, det var alldeles för länge sen vi åt det.
Galet gott!
Vi såg The Mist som började bra, fortsatte mindre bra men slutade fantastiskt. Jag grät (som vanligt) i slutet.
Slutet lyfte filmen så jag kan säga att den var otroligt bra!

Idag ska vi städa lite, granen ska upp och lite annat småpyssel. Har fortfarande inte pysslat in julen ordentligt här hemma, shame on me!
Ikväll är det in till Timrå igen som gäller, ska ha konfirmander. Jag och Carro ska hålla i en julpyssel-station, kunde det passa mig bättre? ;)
Ja, kanske en bak-station möjligtvis...

Nu blir det frukost, rostade mackor med skinkröra. Mums!
Ha en fantastisk dag - bara en vecka kvar nu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0